Sunday, October 9, 2016

Expert Adviseur Bouwer

Hier is hoe dit lyk: Hier is wat sommige mense dink: Eerste danksy FXDREEMA, dit is die beste platform om op te werk. Ek het baie bots en het 'n klomp geld. Ek het 'n lid vir ongeveer vyf jaar. EUREKA. Ek is sprakeloos! Ek het dit uiteindelik. Wie sê jy is nie net die beste? Ek is so dankbaar, FxDreema. D fxDreema is skouspelagtige en baie nuttig vir mense wat nie weet hoe om die program in MQL, soos ek. Ek het geprogrammeer vir 32 jaar, maar in 'n "natuurlike taal" omgewing wat niemand waarskynlik gehoor van. My programmeertaal is WAY anders as MQL4 / MQL5 wat meer soos "C" of Pascal (IMO). So, ek hard gedruk word om selfs 'n werkende funksie in die MQL4 taal. -) Ek het gesoek na 'n omgewing soos hierdie een wat die logika glashelder, en nog bied volle toegang tot die onderliggende grondbeginsels sonder beperking. Wat jy geskep het in FXDREEMA is net amazing. Baie dankie! Ek het ook 'n script wat tot stilstand kom bo sal plaas / onder die vorige kers. Fxdreema Team - julle is great! Weereens, baie dankie. Hi Radoslav, In die eerste plek wil ek jou komplimenteer op die groot werk! FxDreema is absoluut amazing! Dankie! FXDreema is 'n absoluut fantastiese produk. Ek kan nie eens dink probeer om te verduidelik aan 'n klassieke programmeerder (wat ek) die nuanses van die strategie wat ek kan bou met jou pragtige instrument! Hallo, soos van gister ek begin eksperimenteer 'n bietjie met FxDreema. Ek moet sê ek is regtig beïndruk met die gemak van gebruik. . jy mag geen voel aangemoedig om fxdreema verbeter, want dit is 'n intuïtiewe en doeltreffende instrument om EAS wat jy expert met dit te bou. Ek persoonlik is dit meer en meer wil hê. Die EA ek gaan bou, het net 50% -70% van Functionallity maar dit is bruikbaar vir my by hierdie toestand. Prys Plus 5 Beskrywing: Die strategie gebruik 'n eenvoudige bewegende gemiddelde as 'n tendens aanwyser. Dit lyk vir konsekwent stygende tendens gebaseer op die verskil tussen die bewegende gemiddelde en die prys plus 'n gedefinieerde waarde. Prys Plus 5 Die strategie gebruik 'n eenvoudige bewegende gemiddelde as 'n tendens aanwyser. Dit lyk vir konsekwent stygende tendens gebaseer op die verskil tussen. Lees meer stogastiese Strategie Hierdie strategie is in die stogastiese ossillator, so dit voorspel watter pryse volgende sal doen. Op grond van hierdie beginsel, een. Lees meer CCI Trend Na Algemeen, 'n tendens volgende strategie gebruik tendens aanwysers terwyl dit in hierdie geval gebruik 'n leidende aanwyser. Die. Lees meer EA Skepper


No comments:

Post a Comment